Friday 15 April 2011

KAKI NOMBOR

Aku dari pantai timur merantau ke selatan tanah air.Usia ku 28 tahun
mempunyai isteri dan 2 orang anak.Kerja tak menentu pelajaran setakat
S.P.M sahaja.Isteriku berjawatan tinggi disebuah syarikat
swasta.Disebabkan tidak mempunyai perkerjaan yang tetap masa lapang
yang panjang dihabiskan dikedai mamak dengan geng-geng kaki nombor.Itu
lah kerja ku dari pagi hingga ke petang kadang-kadang sampai malam.Aku
tertarik dengan seorang janda yang mempunyai anak satu baru berusia 1
tahun yang berkerja dikedai nombor yang selalu aku kunjungi.Namanya
IDA.Orangnya berkulit cerah tidak berapa tinggi tapi mempunyai bulu
lengan yang lebat.Aku selalu bayangkan wajahnya...kalau aku dapat
memilikinya...kedua gunongnya yang membekak...diranjang mesti
hebat.Kebetulan dia nak cari rumah sewa..Kawan aku ada 1 ruang rumah
kedai 3 bilik yang menjadi tempat aku melepak dan tidur disitu time
aku malas nak balik rumah.Aku offer Ida bilik kosong yang sebelah
bilik aku...Dia setuju aje memandangkan susah nak dapatkan rumah
sewa..Sementara Ida belum pindah barang-barang untuk masuk bermalam
disini...Aku dah siap tebuk lubang dipintu bilik mandi...Aku tutup
dengan plaster disebelah luar supaya tidak kelihatan dari dalam.Hari
yang ditunggu telah tiba...bila Ida pertama kali masuk untuk bersiram
setelah pulang dari kerja...aku dah tidak sabar untuk melihat secara
live janda idaman...Isatu persatu dapat ku nikmati didepan
mataku...kedua gunongnya yang ku damba kan selama ini...matanya yang
kuyu...bibirnya yang mulus...tendumnya yang lebat bulu....aku dah
tidak tahan seluar dalam ku basah...begitu lah asyiknya aku mengendap
Ida selama sebulan...Aku mencari jalan bagaimana untuk memiliki tubuh
Ida...satu petang seperti biasa dia balik kerja dia terus ke bilik air
untuk mandi...aku terus masuk kebiliknya untuk mencari sesuatu rahsia
mengenai diri Ida...aku terjumpa sijil lahir anaknya...nyata sekali
anak nya tiada bapa...Ida melahir anak sebelum nikah...aku termanggu
seketika mengenangkan bagaimana Ida nak membesarkan anak tanpa seorang
bapa.Ida terkejut melihat aku berada dibiliknya..aku mendekati Ida
yang duduk ditepi katil..aku meluahkan perasaan yang lama
terpendam,,dia menerimaku asalkan rahsia dirinya dapat ku simpan..aku
mengusap rambut dan mencium dahi..mengucup dan menghisap lidahnya
begitu berahi..lantas ku tuala yang menyimpul kedua gunong yang ku
idam selama ini.badannya bersih dan harum baru lepas mandi.aku mula
meramas dan menjilat sepuas-puasnya hingga menggigil badan Ida...Ida
membuka pakaian ku dgn pantas memegang senjataku yang terpacak terus
mengarahkan senjata ku masuk ke lurah tendumnya yang berair...aku
dapat merasa kan denyutan dan kemukan luarbiasa dari Ida...15 minit
berdayung...Ida minta ubah posisi...aku di bawah dia menunggang
diatas,..ternyata telahan ku selama ini Ida mempunyai nafsu seks yang
tinggi..kami smpai kemuncak setelah berdayung hampir 1 jam...

1 comment:

Anonymous said...

Greetings! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask.
Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring
a blog article or vice-versa? My blog addresses a
lot of the same topics as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
If you're interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you! Excellent blog by the way!

my website chat sex cams